ToveTörresvoll

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Börjar om på nytt!

Av Tove Törresvoll - 19 juli 2012 09:29

Nu börjar jag om på nytt igen! . Ska försöka uppdatera lite bättre än förut iallafall.

Aja, nyss klivit upp ur sängen,ätit frukost och matat hunden har jag gjort oskså.

Senare ska jag typ väcka älsklingen och kanske följa med pappa till bror i Järbo. Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på idag ..  det ser vi.

Ska kanske hitta på någonting roligt idag iallafall.

Men detta får räcka nu för har ingenting speciellt att skriva om just precis nu ! ;)


KramisKramis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Törresvoll - 16 september 2012 17:19

Nu sitter man hos älsklingen.. Trivs som jag vet inte vad här;) älskar hela hans familj! Här skulle jag vilja bo nu och föralltid. Sedan blir det nog ner te sjön :} trevligt ^^ kram Tove Törresvoll...

Av Tove Törresvoll - 15 september 2012 17:47

Nu sitter man hos älsklingens faster och har de trevlig ;-) men bloggar sedan. Kram Tove Törresvoll...

Av Tove Törresvoll - 15 september 2012 13:44

Hejjsan alla söta! Igår umgicks jag med jätte trevligt folk hela dagen,hade jätte kul. Satt hemma hos jennifer och prata.Sedan på kvällen sov mitt allt här! Höll nästan på att rasa mellan oss men vi byggde upp allting ingen och det känns bara så unde...

Av Tove Törresvoll - 10 september 2012 19:11


Idag har jag vart i skolan. haft lite tråkiga lektioner som man alltid har i en skola.. Sen när jag slutade ringde jag mamma som sedan glömde bort mig och kom ungefär efter tjugo minuter...TACK MAMMA! Aja sen när jag kom hem åkte vi ungefär direkt ...

Av Tove Törresvoll - 3 september 2012 16:01

Idag har jag vart i skolan .. lite trött idag då.  ska städa rummet senare, sedan ska jag nog inte göra så mycket.. har tyvärr inte hunnit blogga så mycket har ganske fullt upp och det har åskat ganska mycket här i lilla Storvik också.. Men nu ska ...

Presentation


Jag är jag och ingen annan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards