ToveTörresvoll

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Gävle med Familjen!

Av Tove Törresvoll - 10 september 2012 19:11

Idag har jag vart i skolan. haft lite tråkiga lektioner som man alltid har i en skola.. Sen när jag slutade ringde jag mamma som sedan glömde bort mig och kom ungefär efter tjugo minuter...TACK MAMMA!

Aja sen när jag kom hem åkte vi ungefär direkt till gävle va på Jula,City Gross och biltema,Har fått lite saker

Pennor,Pennvässare,Fiskespö och en liiiten fiskelåda :D ÄNTLIGEN MITT EGNA KASTSPÖ!!! Nu är det bara det....vem vill fiska med mig? Det löser nog sig det också :) Har haft en JÄTTE rolig dag med Mamma,Pappa,Charlotte,Daniel,Mellis och Lilleman(Elias tror jag han ska heta), Jag och Mellis sprang i i affärerna och rotade i alltmöjligt vi kunna hitta hehehe :D

Imorgon ska jag till skolan sedan hem och förmodligen på UG.. om jag hittar nån att va med ^^

Det var det jag hade och skriva ..  nu vila på maten sedan kanske en prommenad med Love eller nån annan hund.

Ska försöka engång till med att bli bättre att blogga ...


Puss och kram mina älsklingar!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Törresvoll - 16 september 2012 17:19

Nu sitter man hos älsklingen.. Trivs som jag vet inte vad här;) älskar hela hans familj! Här skulle jag vilja bo nu och föralltid. Sedan blir det nog ner te sjön :} trevligt ^^ kram Tove Törresvoll...

Av Tove Törresvoll - 15 september 2012 17:47

Nu sitter man hos älsklingens faster och har de trevlig ;-) men bloggar sedan. Kram Tove Törresvoll...

Av Tove Törresvoll - 15 september 2012 13:44

Hejjsan alla söta! Igår umgicks jag med jätte trevligt folk hela dagen,hade jätte kul. Satt hemma hos jennifer och prata.Sedan på kvällen sov mitt allt här! Höll nästan på att rasa mellan oss men vi byggde upp allting ingen och det känns bara så unde...

Av Tove Törresvoll - 3 september 2012 16:01

Idag har jag vart i skolan .. lite trött idag då.  ska städa rummet senare, sedan ska jag nog inte göra så mycket.. har tyvärr inte hunnit blogga så mycket har ganske fullt upp och det har åskat ganska mycket här i lilla Storvik också.. Men nu ska ...

Av Tove Törresvoll - 6 augusti 2012 19:28

Oj Har inte bloggau på ett tag och ska bättra mig.här varit med hjärtat typ i 4veckor men nu är han hemma och jag hos mig. Det gör ont att behöva vara utan han. Min hund var till veterinären för någon dag sedan och hon ska in på operation den 16onde ...

Presentation


Jag är jag och ingen annan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards